.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گیلان خبر داد
افتتاح 6 هتل در گیلان تا پايان امسال
شمال نيوز: استاندار گیلان از افتتاح 6 هتل تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش فارس، کیهان هاشم‌نیا ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای دائمی گیلان با محوریت نوروز 92 اظهار کرد: مناسبت‌های مختلف سال مانند دهه فجر و نوروز حوادث مترقبه نیست و مدیران باید برای این موارد برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی خواستار تعریف پروژه توسط دستگاه‌ها برای مناسبت‌های مختلف سال شد و افزود: پیش‌بینی پروژه‌ها در شهرستان‌ها به عهده فرمانداران است.

هاشم‌نیا، استان گیلان را در تمام ایام سال گردشگرپذیر خواند و تصریح کرد: گیلان در روزهای تعطیل به دلیل نزدیکی به تهران شاهد ورود مسافران بسیار است و ستاد تسهیلات سفر باید به صورت دائمی در استان فعال باشد.

استاندار گیلان با تاکید بر هماهنگی و تشکیل جلسه در شهرستان‌های پر گردشگر، تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی و شهرداری‌ها می‌توانند جشنواره‌های مختلف را در ایام تعطیل برگزار کنند.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در گیلان اضافه کرد: 6 هتل تا پایان سال جاری در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشم‌نیا به ساخت پنج هتل 5 ستاره در گیلان اشاره کرد و گفت: یک هتل 5 ستاره به‌ زودی در استان افتتاح می‌شود ضمن اینکه یک هتل 5 ستاره در حال تکمیل است.

استاندار گیلان بر آماده‌سازی فضای شهری به‌ ویژه شهر رشت در ایام نوروز تاکید کرد و یادآور شد: ورودی شهر رشت از مسیر امامزاده هاشم (ع) وضعیت مناسبی ندارد.

وی خواستار ایجاد شرایط مناسب برای گردشگران در شهرها شد و اذعان کرد: سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی گیلان نیاز به توجه ویژه دارد.

هاشم‌نیا نظارت بر بازار و کنترل نرخ کالا و خدمات را از جمله اقدام‌های دستگاه‌ها در ایام تعطیل برشمرد و اظهار کرد: تورم در گیلان بین 1.5 تا 2.6 درصد کمتر از کشور است و در مقاطع نوروز و تابستان تورم در استان با دیگر نقاط یکسان می‌شود.

استاندار گیلان اطلاع‌رسانی به‌ موقع در ایام تعطیل را در کاهش نرخ کالا و خدمات تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: کمبود کالا در استان وجود ندارد.

وی همچنین اجرای طرح ساماندهی سواحل را سبب تحول در گیلان دانست و اضافه کرد: نحوه ارائه خدمات در سواحل نیازمند تحول است.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.